niedziela, 2 grudnia 2012

Oryginalne wnętrza

W urządzaniu mieszkań najważniejszy jest dobry pomysł. Jeśli go mamy, stworzenie spójnej koncepcji aranżacji i jej wykonanie mogą być dość łatwe. Mój blog ma służyć temu, by podawać innym ciekawsze inspiracje. Natchnieniem do stworzenia ciekawego projektu pokoju może być wszystko, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po dobrze dobrane akcesoria. Niekiedy jeden detal wystarczy, by w oparciu o niego wykonać całą koncepcję wystroju, a wnętrza były bardziej oryginalne.
Na tym blogu staram się przedstawić właśnie podobne drobiazgi. Rzeczy, które inspirowały mnie przy aranżacji własnego mieszkania, ale również i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Jestem pewien, że w zdjęciach i artykułach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Staram się zachowywać różnorodność. Nie skieruję swojego bloga na jeden konkretny trend, nie staram się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Nieustannie poszerzam swoje horyzonty, ogarniam inne style i pomysły.
W miarę możliwości próbuję być na bieżąco z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w sieci czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.